zondag 21 december 2014

Framed Flowers blok 12



Dit is hem dan, het allerlaatste blok van de Framed Flowers Applicatie BOM 2014. Een eenvoudig bloemetje, maar wel met mogelijkheden natuurlijk en meteen een sneakpeek. ;)


Als eerste heb ik de bloemblaadjes geappliceerd, zodat het middendeeltje eroverheen kon. De meeldraden zijn in steelsteekjes met bovenaan een rondje in platsteekjes. De steel onderaan is in kettingsteek. 


Je ziet dat ik alleen vier speldjes gebruikt heb. Rijgen is hierbij echt niet nodig.  Daarna nog wat quilten en alles precies pas maken. 


Het voorbereide frame eromheen en klaar is het alweer. Zo'n twaalfde blok is toch echt heel gemakkelijk na al die ervaring. :)

Met natuurlijk nog het linkje naar bloempatroon 12 en het basispatroon.


Als extraatje alvast een overzichtsfoto van hoe ik alle blokken aan elkaar genaaid heb. Op deze foto liggen ze nog los. Een leuk bont geheel zo samen. :)
Allemaal dezelfde kleur zou ook best heel leuk zijn. Ideeën genoeg!
Ik zal in een volgend logje schrijven hoe ik ze aan elkaar genaaid heb. Dan komen er natuurlijk foto's van de voorkant. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten